کاربرد TRIZ در بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان بانک

کاربرد-triz-در-بهبود-کیفیت-ارائه-خدمات-به-مشتریان-بانک
کاربرد TRIZ در بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان بانک
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 48 کیلوبایت
قیمت: 4000 تومان

توضیحات:
مقاله کاربرد TRIZ در بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان بانک، در قالب فایل word و در حجم 6 صفحه.

مقدمه:
علم TRIZ روش نوآوری نظام یافته‌ای است که با ابزارها و فرآیندهای خود می‌تواند زمان رسیدن به نوآوری را کاهش داده و مسیرهای جدیدی را برای ایده‌پردازی و حل مساله‌ پیش روی محققین بگذارد. به عبارت دیگر، TRIZ می تواند در حل یک مسئله، سریعتر از راه حل‌های سنتی ما را به هدف ایده‌آل برساند.
نتایج حاصل از کاربرد TRIZ در زمینه‌های غیرفنی، باعث شده است که حتی سیاستمداران نیز از این علم در رقابت‌های انتخاباتی استفاده کنند. البته تا زمانی که دغدغه رضایت مشتری و بالا بردن سود وجود نداشته باشد، اندیشه استفاده از TRIZ‌ متولد نمی‌شود. بهمین دلیل ما بدنبال آن هستیم که این علم را در قالب 40 اصل نوآوری برای محیط بانک بومی‌سازی کنیم.

فهرست کلی مطالب:
مقدمه
کاربرد 40 اصل نوآوری
ایده‌های مربوط به مشتریان
ایده‌های مربوط به کاربران
ایده‌های مربوط به بانک‌

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد