پاورپوینت سانتریفیوژ

پاورپوینت-سانتریفیوژ
پاورپوینت سانتریفیوژ
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 1220 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان سانتریفیوژ، در حجم 24 اسلاید، با توضیحات کامل، بصورت زیبا و همراه با تصاویر.

بخشی از متن:
این روزها یکی از واژه‌هایی که در ارتباط با مباحث انرژی هسته‌ای، به طور مکرر شنیده می‌شود دستگا‌ه‌های «سانتریفوژ» است.
اولین سانتریفوژ صنعتی دنیا بیش از نیم قرن پیش توسط یک دانشمند آلمانی به نام زیپه اختراع شد و به طور عملیاتی مورد استفاده قرار گرفت. البته تکنولوژی آن با سانتریفوژهای امروزی فرق زیادی داشت، ولی اصول کار آن فرقی با سانتریفوژهای امروزی نداشت.
در صنعت سوخت هسته‌ای، این وسیله نقشی اساسی دارد جهت جدا کردن ایزوتوپ‌های اورانیوم 235 و اورانیوم 238 در گاز هگزافلوراید اورانیوم(UF6) از سانتریفوژ استفاده می‌شود. البته روش‌های متعددی مانند جداسازی ایزوتوپی الکترومغناطیسی، پخش دیفوزیون گازی، دیفوزیون گرمایی، فرآیندهای آئرودینامیکی، جداسازی ایزوتوپی لیزری، تبادل یونی و فرایند جداسازی پلاسمایی وجود دارد ولی در بیش از 95درصد صنعت هسته‌ای جهان، اورانیوم به وسیله یکی از دو روش سانتریفوژ گازی و پخش گازی جدا شده و غنی می‌شود.

بخشی از فهرست مطالب:
آشنایی با سانتریفوژ
تاریخچه سانتریفوژ
سانتریفیوژ لازم برای غنی سازی اورانیوم
سانتریفیوژ آزمایشگاهی
انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی
میکروتیوب های سانتریفیوژ
ایمنی
...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق بازار ارز، با تأکید بر معرفی بازار ارز بین المللی

تحقیق-بازار-ارز-با-تأکید-بر-معرفی-بازار-ارز-بین-المللی
تحقیق بازار ارز، با تأکید بر معرفی بازار ارز بین المللی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 755 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

توضیحات:
تحقیق علمی - ترویجی کلاسی با عنوان « بازار ارز، با تأکید بر معرفی بازار ارز بین المللی »، در قالب فایل pdf و در حجم 22 صفحه.

مقدمه:
در دنیای کنونی، کلیه کشورها، علاوه بر مبادلات تجاری و اقتصادی داخلی خود، مبادلاتی را در خارج از مرزهای جامعه خویش تجربه می کنند و در حال داد و ستد کالا و خدمات با سایر کشورها هستند. برای این منظور لازم است تا معنای کامل ارز را برای استفاده از آن در بازارهای بین المللی درک کنند چرا که مبادلات داخلی و خارجی، تفاوتهای بسیاری را از منظر محتوا، قالب، نحوه شکلگیری و ... باهم دارند. در مبادلات بازارهای داخلی، برای داد و ستد کالا و خدمات، فقط از پول ملی استفاده می شود، حال آنکه در بازارهای بین المللی از پول خارجی یا ارز برای مبادله باید استفاده کرد که این موضوع سبب پیچیدگی های بسیاری در انجام مبادلات شده است.
ارز به پول کشورهای دیگر گفته می شود. بنابراین می توان ارز را وسیله پرداخت به پول خارجی دانست. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که این واژه یا وسیله پرداخت به هر نوع ابزاری که در این بازار قابل استفاده باشد اطلاق می گردد و منحصر به اسکناس منتشر شده از طرف بانکها نیست. بدین صورت ابزارهایی مانند چک، سفته، حواله، کارتهای اعتباری و ... در این معنا گنجانده می شوند.



در بخش اول این مقاله به طور مختصر به معرفی ارز، نرخ ارز و انواع آن، بازار ارز و تعادل آن، انواع روشهای نرخ برابری ارزها، چگونگی تحت تأثیر قرار گرفتن ارزش پول ملی یک کشور از اقتصاد حاکم بر آن، نظام های ارزی و تغییرات آن ها از گذشته تا کنون و انواع معاملات ارزی در بازارهای جهانی ارز، پرداخته شده است.

در ادامه تحقیق و در بخش دوم مقاله به معرفی بازار فارکس، مفاهیم اولیه این بازار و برخی اصطلاحات مهم پرداخته شده است و مطالبی جهت مقایسه این بازار، نحوه کارکرد و ساختار آن با سایر بازارهای مالی در سطح بین المللی ارائه می گردد.
بازار بین المللی ارز ( فارکس) به عنوان بزرگترین و پویاترین بازار مالی بین المللی شناخته شده است که امروزه معامله گران بسیاری را به سمت خود جهت سرمایه گذاری با هر مقدار سرمایه اولیه جذب می کند. این بازار با گردش مالی روزانه بیش از 2 تریلیون دلار از بازارهای بزرگ سهام، در سودآوری و کسب درآمد از طریق افزایش متقاضیان سرمایه گذاری در این بازار، سبقت گرفته و با توجه به کاربری آسان، هر روز از سراسر دنیا علاقه مندان بسیاری را به خود جلب می نماید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

امنیت در تجارت الکترونیک

امنیت-در-تجارت-الکترونیک
امنیت در تجارت الکترونیک
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 305 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

توضیحات:
مقاله علمی- ترویجی با عنوان «امنیت در تجارت الکترونیک» بر مبنای ترجمه مقالات لاتین، در قالب فایل pdf و در حجم 11 صفحه.


چکیده:
اگر مشتریانی که خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام میدهند، به امنیت اطلاعات خصوصی خود اعتماد نکنند، از استفاده از اینترنت چشمپوشی می کنند و به روشهای سنتی دادوستد روی می آورند. بنابراین شرکتها بایستی بتوانند اعتماد مشتریان را در مورد حفاظت از اطلاعات شخصی و خصوصی آنها جلب کنند. بر این اساس، این مقاله به مشکلات تجارت الکترونیک و همچنین ارائه راه حلهایی جهت برطرف کردن آنها می پردازد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

انگلیسی؛ ایجاد وفاداری به نام تجاری از طریق مالکیت سهام فردی

انگلیسی؛-ایجاد-وفاداری-به-نام-تجاری-از-طریق-مالکیت-سهام-فردی
انگلیسی؛ ایجاد وفاداری به نام تجاری از طریق مالکیت سهام فردی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 97 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

Abstract:      

Building brand loyalty has become more important, yet more difficult to achieve in today’s marketplace. This research investigates a possible avenue for building brand loyalty that is not directly related to the marketing of the product – attracting individual investors in the brand’s corporate parent. A survey of over 500 individual investors revealed that individual investors do tend to buy brands from companies in which they hold stock, and investors may buy stock in a company because they have

experience with the brand. In contrast with brand loyalty, where consumers will not buy competitive offerings, individual investors indicated they would buy competitive offerings, suggesting that stock ownership is more likely to lead to repeat purchase behavior, but not brand loyalty.


 

Keywords:      Brand loyalty, Repeat buying, Buying behaviour, Investors, stocks and shares

Author(s):      Denise D. Schoenbachler, Geoffrey L. Gordon and, Timothy W. Aurand

Source:           Journal of Product & Brand Management, Volume 13-Number 7 · 2004 · pp. 488-497

Subject:          مدیریت بازاریابی

Category:        مقاله مجله

Release Date: 2004

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

انگلیسی؛ بازاریابی سبز و اثر آن بر مدیریت زنجیره تأمین

انگلیسی؛-بازاریابی-سبز-و-اثر-آن-بر-مدیریت-زنجیره-تأمین
انگلیسی؛ بازاریابی سبز و اثر آن بر مدیریت زنجیره تأمین
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 288 کیلوبایت
قیمت: 4000 تومان

Abstract:      

Green marketing and green supply chain have been drawing the attention of both academics and practitioners in the recent decade. However, no holistic framework has been developed on how to build green industrial brands and industrial corporate brands. Whether or not sustainable/green supply chains can be integrated with green industrial marketing in building greener organizations and industrial brands is still unclear. In addition, little is known on the factors on green new industrial product development or how green new industrial products are adopted by organizations. Furthermore, we know little of whether and how green supply chain enables green newindustrial product development. This special issue aims at reflecting themost recent advances on green industrial marketing, green/sustainable supply chains and their interplay in green industrial branding, and to explore future research directions. The guest editors hope that the solicited papers can provide insights on the impacts of sustainable or green supply chains on marketing theory in industrial and business-to-business markets.


 

 Keywords:      Sustainability, Green marketing, Green supply chain, Industrial marketing

Author(s):      Hing Kai Chan, Hongwei He, William Y.C. Wang

Source:           Industrial Marketing Management 41 (2012) 557–562

Subject:         مدیریت بازاریابی

Category:      مقاله مجله

Release Date: 2012


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

بررسی رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلی کارکنان

بررسی-رابطه-ارتباطات-سازمانی-با-رضایت-شغلی-کارکنان
بررسی رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلی کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 186
حجم فایل: 24981 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با عنوان بررسی رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلی کارکنان بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در قالب فایل pdf و در حجم 186 صفحه، به همراه پرسشنامه مربوطه.

بخشی از چکیده:
توجه به ارتباطات سازمانی بعنوان یکی از ابزارهای مهم مدیریت به منظور حصول به اهداف سازمانی در ایران عمر چندانی ندارد و مطالعات انجام شده در این زمینه بسیار محدود می باشد.در این تحقیق رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلی در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی در شهر کرمان مورد مطالعه قرار می گیرد. به منظور سنجش رابطه ارتباطات با رضایت شغلی در بیمارستانهای مذکور و با توجه به فرضیه های پژوهش، متغیرهای مورد بررسی شناسایی شده و سپس با استفاده از پرسشنامه و عندالزوم مصاحبه اقدام به آزمون فرضیه ها نمودیم. قابل ذکر است که پرسشنامه شامل 34 سئوال بسته پنج گزینه ای بود که از روایی و پایایی مطلوبی نیز برخوردار می باشد. در این تحقیق رابطه بین متغیرها با کمک روش همبستگی اسپیرمن انجام گرفت و همچنین تجزیه و تحلیل اطلاعات از روشهای متعددی همچون آمار توصیفی نظیر جداول فراوانی، درصد فراوانی نسبی، فراوانی تجمعی، نمودارهای فراوانی، نمودار پراکنش آماره استقلال بین متغیرها و آزمون کروسال والیس استفاده شد...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

Designing the marketing-sales interface in B2B firms

designing-the-marketing-sales-interface-in-b2b-firms
Designing the marketing-sales interface in B2B firms
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 2217 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

توضیحات:
مقاله علمی انگلیسی با عنوان Designing the marketing-sales interface in B2B firms، در حجم 17 صفحه. مقاله مربوط به سال 2007 است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

B2B relationship marketing analytical support with GBC modeling

b2b-relationship-marketing-analytical-support-with-gbc-modeling
B2B relationship marketing analytical support with GBC modeling
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 279 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

Abstract:      

Purpose – Discrete choice modeling has been discussed by both academics and practitioners as a means of analytical support for B2C relationship marketing. This paper aims to discuss applying this analytical framework in B2B marketing, with an example of cross-selling high-tech services to a large business customer. This example is also used to show how an algorithm of genetic binary choice (GBC) modeling, developed by the author, performs in comparison with major techniques used nowadays, and to analyze the financial impact of these different approaches on profitability of B2B relationship marketing operations.
Design/methodology/approach – Predictive models based on the regression analysis, the classification tree and the GBC algorithm are built and analyzed in the context of their performance in optimizing cross-selling campaigns. An example of business case analysis is used to estimate the financial implications of the different approaches.
Findings – B2B relationship marketing, although differing from B2C in many aspects, can also benefit from analytical support with discrete choice modeling. The financial impact of such support is significant, and can be further increased by improving the predictive accuracy of the models. In this context the GBC modeling algorithm proves to be an interesting alternative to the algorithms used nowadays.
Research limitations/implications – The generalizability of the findings, concerning performance characteristics of the algorithms, is limited: which method is best depends, for example, on data distributions and the particular relationships being modeled.
Practical implications – The paper shows how B2B marketing managers can increase the profitability of relationship marketing using discrete choice modeling, and how implementing new algorithms like the GBC model presented here can allow for further improvement.
Originality/value – The paper bridges the gap between research on binary choice modeling and the practice of B2B relationship marketing. It presents a new possibility of analytical support for B2B marketing operations together with financial implications. It also includes a demonstration of an algorithm newly developed by the author.


 

Keywords:      Business-to-business marketing, Relationship marketing, Modelling, Marketing strategy

Author(s):      Wojciech Peter Latusek

Source:           Journal of Business & Industrial Marketing 25/3 (2010) 209–219

Subject:             مدیریت بازاریابی

Category:          مقاله مجله

Release Date: 2010

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

B2B e-marketplace: an e-marketing framework for B2B commerce

b2b-e-marketplace-an-e-marketing-framework-for-b2b-commerce
B2B e-marketplace: an e-marketing framework for B2B commerce
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 110 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

Abstract:      

Purpose – The purpose of this paper is to provide a clear understanding of the performance of business-to-business (B2B) e-marketplace in conducting  e-marketing in the global business environment. The proposed framework is intended to be used as a guide for B2B firms especially small and medium sized enterprises (SMEs) who wish to adopt a proactive approach in the use of information and communication technology for business efficiency and   competitive advantage, and those who wish to explore the internet technologies for marketing activities.

 

Keywords:      Small to medium-sized enterprises, Business-to-business marketing, Marketing, Internet, Communication technologies, Competitive advantage

Author(s):      Woon Kian Chong, Mathew Shafaghi, Christopher    Woollaston and Vincent Lui


Source:            Marketing Intelligence & Planning. Vol. 28 No. 3, 2010

Subject:             مدیریت بازاریابی

Category:          مقاله مجله

Release Date: 2010

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

A Strategic Marketing Management Approach Of The Relationship Between Companies On B2B Field

a-strategic-marketing-management-approach-of-the-relationship-between-companies-on-b2b-field
A Strategic Marketing Management Approach Of The Relationship Between Companies On B2B Field
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 380 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

Abstract:      

The main objective of this paper is to identify a conceptual model to integrate the strategic marketing management instruments in the relationship between the organization on the B2B market in Romania and its suppliers. In order to be able to see the way in which the conceptual model of integration of strategic marketing in the relationship with suppliers can be applied by Romanian companies on B2B field, a quantitative research has been undertaken, having as main objectives to identify which are the main criteria used by organizations in segmenting, targeting and positioning their suppliers and also to identify what type of relationship exists between companies in the B2B field in Romania and their main suppliers. The whole marketing theory resides on the idea of customer and market orientation, and starting from this the concept organizations are as successful as much as they adapt their reactions to the evolutions and changes in the marketing environment. As a consequence to this the marketing theory developed by placing in the centre of its scientific methodology and instruments the market and the relationship of the company with its customers. Our research, has led us to the conclusion that, especially on B2B markets, organizations focus their marketing activities not only on the relationship with their customers, but on the relationship with their suppliers as well. In the supply chain, companies appear as buyers and also as clients for the suppliers of goods, financial resources and of work force. The classical model that describes the relationship of a company with its suppliers presents the acquiring company as a “passive” one, the “active” role being the one of the supplier for which the buying organization appears like customer. Although in numerous occasions the buying company has an “active” role, thus being able to discuss about a different strategic approach (an active one).


 

Keywords:      marketing management, strategic marketing management, B2B, marketing mix, positioning

Author(s):      Cescutefan Claudiu

Source:           Procedia Social and Behavioral Sciences 24 (2011) 387–400

Subject:             مدیریت بازاریابی

Category:          مقاله مجله

Release Date: 2011

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

D elphi study about the future of B2B marketplaces in Germany

d-elphi-study-about-the-future-of-b2b-marketplaces-in-germany
D elphi study about the future of B2B marketplaces in Germany
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 138 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

Abstract:      

Electronic business-to-business (B2B) marketplaces have been one of the most discussed topics in recent times. In the beginning they were seen euphorically, but today many observers are skeptical. In order to dissolve this uncertainty we conducted a Delphi survey after the E-Commerce Hype. The results are used to establish a reliable forecast about the development of electronic B2B marketplaces in Germany by comparing them with theoretical expectations. As theoretically assumed, it is predicted that this phenomenon will play a major role within intercompany coordination in selected areas. It is anticipated that streamlining information processes will be so beneficial for companies that they will not be able to afford not having this new institution.


 

Keywords:      Electronic marketplaces; B2B; Intercompany coordination; Forecast; German Delphi study

Author(s):      Hartmut H. Holzmu¨ller, Jan Schlu¨chter

Source:           Electronic Commerce Research and Applications 1 (2002) 2–19

Subject مدیریت بازاریابی          :

Category:            مقاله مجله

Release Date: 2002

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

Modeling the demand and supply in a new B2B-upstream market

modeling-the-demand-and-supply-in-a-new-b2b-upstream-market
Modeling the demand and supply in a new B2B-upstream market
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 363 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

Abstract:      

Business-to-Business (B2B) services companies invest heavily in acquiring very expensive assets that they hire out to serve their clients (e.g. UPS buys huge warehouses and hires them out to companies), and hence they engage in careful longterm planning and forecasting, especially when it concerns a new market. It is interesting to note that the client-firms, on the other hand, decide to hire those assets based mostly on the prevailing short-term market forces. Hence, it is important for the

companies which provide the assets for hire to also build the prevailing short-term market trends into their long-term forecasting and planning. In this paper, we develop a model for tracking these two simultaneously evolving and interacting patterns, namely the asset-availability (i.e. supply) and utilization (i.e. demand) patterns, in order to better understand the underlying processes, and thereby provide a basis for better forecasting. We test our models using three sets of data collected from the oil drilling industry, and find the proposed model to provide a good fit and forecasting efficiency.


 

Keywords:      Marketing; B2B service; Knowledge updating; Demand and supply; Oil drilling

Author(s):      Trichy V. Krishnana, Shanfei Fengb, , Tony Beebec

Source:           International Journal of Forecasting 27 (2011) 11601177

Subject          مدیریت بازاریابی          :

Category     مقاله مجله       :

Release Date: 2011

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی

تحقیق-نقش-محاسبات-ابری-در-راه-اندازی-مراکز-داده-پزشکی
تحقیق نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx , pptx
تعداد صفحات: 124
حجم فایل: 7219 کیلوبایت
قیمت: 21500 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی، در قالب فایل word و در حجم 124صفحه به همراه پاورپوینت مربوط به دفاع پایان نامه در حجم 50 اسلاید.

بخشی از چکیده:
هدف معماری با عملکرد بالا در محاسبات، پشتیبانی نیازهای فزاینده ی برنامه های علمی و صنعتی است. از میان معماریها، از آنجایی که محاسبات ابری توسط شرکتهای بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت و آمازون استفاده می شود، از استقبال ویژه و توجه خاصی برخوردار است. محاسبات ابری می تواند منابع ذخیره سازی و محاسبات بالایی را به واسطه ی چندیدن مرکز داده، فراهم آورد. به لطف استفاده از کالای سخت افزار  ارزانقیمت و پیاده سازی متن باز، آزمایش با این روش نسبتا ًآسان و کم هزینه و ارزان می باشد. محاسبات ابری فرصتهای جدیدی را برای دستیابی به سیستمهای مدیریت پایگاه داده  کارآمد برای مقابله با ساختارها و حجم های داده ای که نمی توانند توسط روابط کلاسیک و یا اشیاء سیستمهای مدیدریت پایگاه دادهی فعلی مدیریت شوند را فراهم می آورد...

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: محاسبات ابری
1.1 مقدمه
2.1 محاسبات ابری چیست؟
1.2.1 تعریف محاسبات ابری
3.1 سیر تکامل سبک های محاسباتی
1.3.1 دلایل نیاز به یک مدل جدیدتر
2.3.1 دلیل انتخاب محاسبات ابری
3.3.1 تصویری از کامپیوترها و سازمان ها در آینده
4.1 فواید استفاده از معماری ابری
5.1 اهداف محاسبات ابری
6.1 خصوصیات کلیدی ابر
7.1 مدل های تحویل سرویس (آناتومی ابر)12
8.1 معماری ابر
1.8.1 مدل لایه ای
2.8.1 معماری باز محاسبات ابری
1.2.8.1 اهداف معماری باز
2.2.8.1 هفت اصل در معماری محاسبات ابری
9.1 مدل های استقرار
1.9.1 ابر خصوصی
2.9.1 ابر عمومی
3.9.1 ابر ترکیبی
4.9.1 ابر انجمنی
5.9.1 ابر خاص - منظوره
10.1 سرویس دهندگان اصلی
1.10.1 IaaS
2.10.1 PaaS
3.10.1 SaaS
4.10.1 DaaS
5.10.1 HaaS
11.1 کاربرد محاسبات ابری
1.11.1 کاربرد در سیستم های فوق مقیاس
1.1.11.1 معرفی Salesforce.com
2.1.11.1 مطالعه موردی سیستم مراقبت بهداشت
3.1.11.1 طراحی سیستم های مقیاس وسیع
4.1.11.1 رهیافتی مدل رانه برای طراحی سیستم های مقیاس وسیع
12.1 چالش های مطرح در حوزه محاسبات ابری
1.12.1 چالش های پیش رو
1.1.12.1 خطر نهفته در محاسبات ابری
2.12.1 مشکلات ابرهای موجود
13.1 آینده محاسبات ابری
14.1 جمع بندی فصل اول
فصل دوم: انبارهای داده
1.2 مقدمه
2.2 تعاریف انبار داه
3.2 ویژگی های اصلی انبارهای داده
1.3.2 موضوع گرا
2.3.2 مجتمع
3.3.2 متغیر با زمان
4.3.2 غیر فرار
4.2 تفاوت انبار داده و پایگاه داده
5.2 فعالیت های انبار داده
1.5.2 دریافت داده
2.5.2 پاک سازی
1.2.5.2 یکپارچه سازی
2.2.5.2 تبدیل داده ها
3.2.5.2 کاهش داده ها
6.2 سیستم های پردازشی تحلیل بر خط (OLAP)
1.6.2 مدل های داده ای رابطه ای و چند بعدی
2.6.2 حجم های داده ای
3.6.2 شما های داده ای
1.3.6.2 شمای ستاره ای
2.3.6.2 شمای دانه برفی
3.3.6.2 تفاوت شماهای ستاره ای و دانه برفی
4.6.2 طراحی پایگاه داده چند بعدی انبار داده
5.6.2 ملاحظات مربوط به طراحی پایگاه داده انبار
6.6.2 انتقال اطلاعات به جدول های طراحی شده
7.6.2 ساخت حجم های داده ای
8.6.2 عملیات بر روی حجم های داده ای
7.2 سرور های OLAP
1.7.2 MOLAP
2.7.2 ROLAP
3.7.2 HOLAP
8.2 مراحل ساخت انبار داده
1.8.2 فاز ساخت
2.8.2 فاز پیاده سازی
14.2 Data Mart
15.2 جمع بندی فصل دوم
فصل سوم: محاسبات ابری - انبارهای داده - اطلاعات پزشکی
1.3 مقدمه
2.3 پیاده سازی انبارهای داده در ابر
1.2.3 انبار داده های منعطف در ابر
2.2.3 عملکرد های مورد نیاز
1.2.2.3 کارایی بالا
2.2.2.3 انعطاف پذیری
3.2.2.3 چند اجاره ای
4.2.2.3 زیرساخت
5.2.2.3 حریم خصوصی
6.2.2.3 امنیت
7.2.2.3 نظارت
8.2.2.3 قابلیت دسترس پذیری و اطمینان
3.2.3 خلاصه بخش
3.3 تصویر برداری پزشکی در ابر
1.3.3 رشد انفجاری تصویر برداری در پزشکی
2.3.3 دلایل رشد انفجاری داده ها
3.3.3 در نظر گرفتن ابر برای تصویر برداری پزشکی
1.3.3.3 ایجاد یک سیستم بیمار محور و محصور
2.3.3.3 مقیاس بندی با توجه به هزینه مؤثر نیازهای سازمان
3.3.3.3 صرفه جویی در هزینه در طول زمان
4.3.3.3 افزایش بازدهی و بهره وری
4.3.3 ملاحظات کلیدی در زمان به کار گیری ابر
1.4.3.3 امنیت
2.4.3.3 شبکه و تحرک
3.4.3.3 انتقال داده ها
5.3.3 تصویر برداری پزشکی و مدیریت اطلاعات در AT&T
6.3.3 خلاصه بخش
4.3 نقش انبار داده ها در بهینه کردن مدیریت بیماری ها
1.4.3 سیستم های عملیاتی و کاربرد های آنها
2.4.3 چگونگی نقش انبار داده در ارائه راه کار
5.3 راه حل محاسبات ابری برای بیماران در مؤسسات بهداشت و درمان
1.5.3 پیش زمینه های پیاده سازی راه حل
2.5.3 راه حل پیشنهادی
6.3 نتیجه و کارهای آینده
فهرست منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

Partner selection in B2B information service markets

partner-selection-in-b2b-information-service-markets
Partner selection in B2B information service markets
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 572 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

Abstract:      

This study investigates the impact of selection criteria associated with interpersonal interaction (such as good personal relationships) on supplier consideration. More specifically, it examines how the importance of these criteria depends upon service-related dimensions. This is an experimental study among client firms in the market research industry, which combines a conjoint and between-subjects design to lead to several new insights. First, while good personal relationships play an important role in the selection of a service provider, their impact increases if the service offering is subjective in nature, but it decreases if it is strategically important. Second, enriching the service offering with interpretation and advice is more important for subjective as well as for strategically important service offerings. Third, as to other selection criteria, the study results show some interesting differences between consideration and choice. Price has a substantive impact on choice alone, while a strong brand name is helpful for the service provider only in the consideration stage.


 

Keywords:      Partner selection, Embedded exchange, Consideration and choice, Conjoint experiment, B2B marketing, Marketing research industry

Author(s):      Stefan Wuyts , Peter C. Verhoef , Remco Prins

Source:           Intern. J. of Research in Marketing 26 (2009) 41–51

Subject:                  مدیریت بازاریابی

Category:            مقاله مجله

Release Date: 2011

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

Understanding the links between technological opportunism, marketing

understanding-the-links-between-technological-opportunism,-marketing
Understanding the links between technological opportunism, marketing
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 317 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

Abstract:      

The capability of firms to sense and respond to changes in technologies, called technological opportunism, is of growing importance to managers as a source of competitive advantage. However, exactly how technological opportunismimpacts firmperformance is still not clearly understood. Furthermore, the role of marketing in this relationship, if any, has yet to be examined. Understanding this relationship is critical formarketingmanagers not only for determining strategic investments of resources but also for demonstratingmarketing return on activities.

This paper explores the links between technological opportunism and firm performance. The results show that technological opportunism has a strong positive impact on key measures of performance such as firm sales, profits and market value. Importantly, marketing emphasis is the mechanism through which the technological opportunism–performance relationship is achieved. Finally, the impact of marketing emphasis on B2B firms is different than that for B2C firms, highlighting the importance of these activities for B2B marketing managers.


 

 

 Keywords:      Technological opportunism, Marketing, Capabilities, Performance

Author(s):      Matthew Sarkees

Source:           Industrial Marketing Management 40 (2011) 785–795

Subject:                مدیریت بازاریابی

Category:           مقاله مجله

Release Date: 2011

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

Return on marketing investments in B2B customer relationships

return-on-marketing-investments-in-b2b-customer-relationships
Return on marketing investments in B2B customer relationships
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 337 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

Abstract:      

The basic notion of relationship marketing entails that firms should strive for mutually beneficial customer relationships. By combining relationship marketing theory and operations research methods, this paper aims to develop and demonstrate a managerial decision-making model that business market managers can use to optimize and evaluate marketing investments in both a customer-oriented and economically feasible manner.

The intended contributions of our work are as follows. First, we add to the return on marketing literature by providing a first decision-making approach that explicitly assesses the optimization of marketing investments in terms of profitability, effort, and resource allocation. Second,we showhowthe risk ofmarketing investments can be assessed using sensitivity analysis. By means of an empirical study the versatility of our decision-making approach is demonstrated by assessing various critical decision making issues for business marketing managers in detail.


 

 

Keywords: Return on marketing, Relationship marketing, Optimization, Marketing decision making

Author(s): Sandra Streukens , Stan van Hoesel , Ko de Ruyter

Source:      Industrial Marketing Management 40 (2011) 149–161

Subject       مدیریت بازاریابی     :

Category       مقاله مجله   :

Release Date: 2011

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

... Marketing capabilities and innovation-based strategies for

--marketing-capabilities-and-innovation-based-strategies-for
... Marketing capabilities and innovation-based strategies for
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 469 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

Abstract:      

While emerging literature on sustainability shows that environmentally responsible strategies can contribute to competitive advantage and enhanced financial performance, little is known about specific marketing capabilities that lead to sustainable consumption behavior, and whether implementing such strategies leads to firm competitive advantage. Using the case method approach, this study explores marketing-related strategies and practices pertaining to sustainable consumption as reported by leading sustainable firms in the B2B context. We examine case studies of forty seven B2B firms and identify key marketing capabilities that tie to innovation-based sustainability strategies, sustainable consumption behavior and firm performance.

We use our findings to develop a conceptual framework linking marketing capabilities to innovation strategies for firm sustainability, sustainable consumption behavior and firm competitive advantage, and put forward propositions for future research.


 


Keywords:      Marketing capabilities, Innovation Sustainability, B2B firms

Author(s):      Babu John Mariadoss, Patriya Silpakit Tansuhaj, Nacef Mouri

Source:           Industrial Marketing Management 40 (2011) 1305–1318

Subject:                  مدیریت بازاریابی

Category:               مقاله مجله

Release Date:  2011

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

طراحی ALU شانزده بیتی در max plus(مدار حساب ، منطق ، شیفت)

طراحی-alu-شانزده-بیتی-در-max-plus(مدار-حساب--منطق--شیفت)
طراحی ALU شانزده بیتی در max plus(مدار حساب ، منطق ، شیفت)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: gdf, scf, docx,...
حجم فایل: 440 کیلوبایت
قیمت: 11000 تومان

توضیحات:
دانلود طراحی مدار ALU  شانزده بیتی در نرم افزار max plus (مدار حساب، منطق، شیفت)
، به همراه فایل راهنما در قالب word.

مدارALU (محاسبه و منطق ) ۱۶ بیتی:
این مدار از ۱۶ عدد مدار محاسبه و منطق یک بیتی(سیمبل Alu یک بیتی ) درست شده است که ALU یک بیتی شامل مدار حساب، مدار منطق، مالتی پلکسر ۴-۱ می باشد و scf (دریافت خروجی) مدار صحیح است.
 ادامه توضیحات در فایل راهنما موجود می باشد.


واحد محاسبه ومنطق (Arithmetic & Logic Unit) به اختصار (ALUمداری دیجیتالی است که عملیات حساب و منطق را انجام می‌دهد. یک قطعه اساسی از واحد پردازش مرکزی در کامپیوتر است. و حتی ساده‌ترین میکروپردازنده‌ها نیز دارای یک واحد محاسبه و منطق برای کارهایی از قبیل نگهداری زمان هستند.

نکته مهم:
فایلها با استفاده از نرم افزار MAX+plus II قابل استفاده می باشند.  برای دانلود نرم افزار MAX+PLUS II اینجا کلیک کنید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق طراحی مالتی پلکسر 8 در 1 و 4 در 1، در مکس پلاس

تحقیق-طراحی-مالتی-پلکسر-8-در-1-و-4-در-1-در-مکس-پلاس
تحقیق طراحی مالتی پلکسر 8 در 1 و 4 در 1، در مکس پلاس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: gdf,scf,...
حجم فایل: 111 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
پروژه طراحی مالتی پلکسر ۱*۸ و۱*۴در مکس پلاس

طراحی در نرم افزارmax+plus صورت گرفته است. سیمبل مالتی پلکسر1*8 در مدار (bus16) استفاده می شود و خروجی (scf) مدار صحیح می باشد.

راهنما:
فایلها با استفاده از نرم افزار MAX+plus II قابل استفاده می باشند.



برای دانلود نرم افزار MAX+PLUS II اینجا کلیک کنید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت تأثیر تغذیه بر اخلاق

پاورپوینت-تأثیر-تغذیه-بر-اخلاق
پاورپوینت تأثیر تغذیه بر اخلاق
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 249 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت تاثیر تغذیه بر اخلاق، در حجم 12 اسلاید.



بخشی از متن:

گوشت های فرآوری شده: اینکه در خانه برای ناهار ساندویچ آماده کرده و با خود به محل کار یا مدرسه ببرید یکی از عادت های خوب غذایی است. اما باید توجه کنید از چه مواد غذایی برای تهیه ی ساندویچ تان استفاده می کنید. اگر داخل ساندویچ تان پر شده از سوسیس، کالباس، ناگت و غیره کمی گوش به زنگ باشید. گوشت های فراوری شده حاوی ترکیباتی به نام نیترات ها هستند که انرژی را کاهش داده و باعث بدخلقی می شود. این گوشت ها علاوه بر نیترات حاوی ترکیبات نامناسب دیگری مانند رنگ های خوراکی، نگهدارنده ها و مواد افزودنی دیگر هستند که اثرات منفی در مغز ایجاد کرده و باعث بداخلاقی و همچنین احتباس آب در بدن می شوند؛ بنابراین اگر همیشه از منزل ناهار می برید بهتر است به فکر غذاهای سالم مانند سالاد، ساندویج های سالم حاوی گوشت مرغ، بوقلمون یا ماهی و غیره باشید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برنامه اسمبلی دریافت یک حرف از یک ماه و چاپ کامل نام آن ماه

برنامه-اسمبلی-دریافت-یک-حرف-از-یک-ماه-و-چاپ-کامل-نام-آن-ماه
برنامه اسمبلی دریافت یک حرف از یک ماه و چاپ کامل نام آن ماه
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: asm ,exe ,jpg
حجم فایل: 2978 کیلوبایت
قیمت: 4400 تومان

توضیحات:
سورس کد و برنامه اجرایی پروژه دریافت یک حرف از یک ماه و چاپ کامل نام آن ماه، به زبان اسمبلی

قابلیت های برنامه:
- دریافت یک حرف از یک ماه و چاپ کامل نام آن ماه

http://www.farafile.ir/content/productpic/6187_6_100946056362.jpg

تذکر: فایل اجرایی در مسیری که در آن نام فارسی وجود داشته باشد اجرا نمی شود.

راهنما:
برای دسترسی به سورس کد برنامه و تغییر در آن و اجرا گرفتن از فایل merge.asm ، بایستی نرم افزار assembler+compailer-demo version.exe واقع در پوشه compailer را بر روی سیستم خود نصب نمایید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برنامه اسمبلی ادغام کردن دو جمله با یکدیگر

برنامه-اسمبلی-ادغام-کردن-دو-جمله-با-یکدیگر
برنامه اسمبلی ادغام کردن دو جمله با یکدیگر
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: asm ,exe ,jpg
حجم فایل: 2971 کیلوبایت
قیمت: 6400 تومان

توضیحات:
سورس کد و برنامه اجرایی پروژه ادغام کردن دو جمله با یکدیگر، به زبان اسمبلی

قابلیت های برنامه:
- ادغام کردن دو جمله با یکدیگر


http://www.farafile.ir/content/productpic/6187_6_100946056362.jpg

تذکر: فایل اجرایی در مسیری که در آن نام فارسی وجود داشته باشد اجرا نمی شود.

راهنما:
برای دسترسی به سورس کد برنامه و تغییر در آن و اجرا گرفتن از فایل merge.asm ، بایستی نرم افزار assembler+compailer-demo version.exe واقع در پوشه compailer را بر روی سیستم خود نصب نمایید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برنامه اسمبلی پیدا کردن تعداد تکرار یک کاراکتر در یک جمله

برنامه-اسمبلی-پیدا-کردن-تعداد-تکرار-یک-کاراکتر-در-یک-جمله
برنامه اسمبلی پیدا کردن تعداد تکرار یک کاراکتر در یک جمله
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: asm ,exe ,jpg
حجم فایل: 2968 کیلوبایت
قیمت: 6400 تومان

توضیحات:
سورس کد و برنامه اجرایی پروژه پیدا کردن تعداد تکرار کاراکترها در یک جمله، به زبان اسمبلی

قابلیت های برنامه:
- پیدا کردن تعداد تکرار یک کاراکتر در یک جمله

http://www.farafile.ir/content/productpic/6187_6_100946056362.jpg

تذکر: فایل اجرایی در مسیری که در آن نام فارسی وجود داشته باشد اجرا نمی شود.

راهنما:
برای دسترسی به سورس کد برنامه و تغییر در آن و اجرا گرفتن از فایل find.asm ، بایستی نرم افزار assembler+compailer-demo version.exe واقع در پوشه compailer را بر روی سیستم خود نصب نمایید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برنامه اسمبلی جایگزینی کاراکترها،پیدا کردن تعداد تکرار کاراکترها در یک جمله و ادغام دو جمله با هم

برنامه-اسمبلی-جایگزینی-کاراکترها-پیدا-کردن-تعداد-تکرار-کاراکترها-در-یک-جمله-و-ادغام-دو-جمله-با-هم
برنامه اسمبلی جایگزینی کاراکترها،پیدا کردن تعداد تکرار کاراکترها در یک جمله و ادغام دو جمله با هم
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: asm ,exe ,jpg
حجم فایل: 2978 کیلوبایت
قیمت: 9600 تومان

توضیحات:
سورس کد و برنامه اجرایی پروژه جایگزینی کاراکترها، پیدا کردن تعداد تکرار کاراکترها در یک جمله و ادغام دو جمله، به زبان اسمبلی

قابلیت های برنامه:
1- جایگزینی کاراکترها در یک جمله
2- پیدا کردن تعداد تکرار یک کاراکتر در یک جمله
3- ادغام دو جمله با یکدیگر

http://www.farafile.ir/content/productpic/6187_6_100946056362.jpg

تذکر: فایل اجرایی در مسیری که در آن نام فارسی وجود داشته باشد اجرا نمی شود.

راهنما:
برای دسترسی به سورس کد برنامه و تغییر در آن و اجرا گرفتن از فایل project.asm ، بایستی نرم افزار assembler+compailer-demo version.exe واقع در پوشه compailer را بر روی سیستم خود نصب نمایید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق کامپیوترهای کوانتومی؛ درهم تنیدگی کوانتومی

تحقیق-کامپیوترهای-کوانتومی؛-درهم-تنیدگی-کوانتومی
تحقیق کامپیوترهای کوانتومی؛ درهم تنیدگی کوانتومی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx , pptx
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 903 کیلوبایت
قیمت: 9700 تومان

توضیحات:
تحقیق مربوط به رشته کامپیوتر با عنوان کامپیوترهای کوانتومی؛ درهم تنیدگی کوانتومی، در قالب فایل word و در حجم 54 صفحه به همراه فایل پاورپوینت ارائه تحقیق در حجم 22 اسلاید و بسیار شکیل.

چکیده:
درهم تنیدگی کوانتومی یکی از جالب ترین وجه های غیر کلاسیک مکانیک کوانتومی است که اساس نظریه اطلاع رسانی کوانتومی را تشکیل می دهد. بطور مثال حالت هایی که دارای ماکزیمم درهم تنیدگی هستند، حالت های کلیدی برای فرابرد کوانتومی به شمار می روند. لذا با توجه به نقشی که حالت های درهم تنیده در نظریه اطلاع رسانی کوانتومی ایفا می کنند، شناسایی و تعیین میزان درهم تنیدگی حالت های کوانتومی نیز اهمیت بسزایی دارد و تاکنون سنجه های زیادی برای تعیین میزان درهم تنیدگی آنها معرفی شده است.
در فصل اول این مقاله به مقدماتی از کامپیوترهای کوانتومی پرداخته شده و سپس در فصل دوم به مفاهیم ابتدایی و اولیه در کوانتوم توجه شده است. در فصل سوم که در آن بخشی از یک مقاله انگلیسی به کار رفته به مباحث اصلی مقاله یعنی «درهمتنیدگی کوانتومی» می پردازیم. و در فصل نهایی به نتیجه گیری و آینده ی این زمینه تحقیقاتی اشاره خواهیم کرد.


فهرست مطالب:
فصل اول : مقدمه ای بر کامپیوترهای کوانتومی
1- 1 قانون مور و آینده کامپیوتر
1-2 تاریخ کامپیوترهای کوانتومی
1-3 کامپیوتر کوانتومی چیست؟
1-4 سیر تحول تاریخی کامپیوترهای کوانتومی
فصل دوم : مفاهیم اولیه مرتبط با کامپیوترهای کوانتومی
2-1 مقدمه
2-2 مکانیک کوانتومی
2-3 کوانتوم بیت ها
2-3-1 بیت
2-3-1 مشاهده پذیر بولی
2-4 اطلاعات کوانتومی
2-4-1 خاصیت دوگانه موج-ذره
2-4-2 بیت ها و کیوبیت ها
2-4-3 محاسبات موازی کوانتوم ها
2-5 نقطه های کوانتومی
2-6 الگوریتم های کوانتومی
2-7 الگوریتم ها و سخت افزارها
2-8 منشأ سرعت کامپیوترهای کوانتومی
2-9 رمزگشایی کوانتومی
فصل سوم : درهم تنیدگی کوانتومی – محاسبات کوانتومی
3-1 محاسبات کلاسیکی
3-2 محاسبات کوانتومی
3-2-1 توانایی و قدرت محاسبات کوانتومی
3-3 درهم تنیدگی کوانتومی
3-4 بازی GHZ
3-5 تئوری بل و نابرابری CHSH
3-6 آزمایشات گروه GHZ
فصل چهارم : نتیجه گیری
4-1 زمینه تحقیقات در آینده
4-2 نتیجه گیری
فهرست اشکال و جداول

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق سیستم های پاسخگویی کلاسی (Clickers)

تحقیق-سیستم-های-پاسخگویی-کلاسی-(clickers)
تحقیق سیستم های پاسخگویی کلاسی (Clickers)
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 2057 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته برق با عنوان سیستم های پاسخگویی کلاسی (Clickers)، در قالب فایل pdf و در حجم 54 صفحه.

بخشی از مقدمه:

سیستم های پاسخگوی کلاس، نوعی فناوری آموزشی هستند که به مدرسان اجازه می دهند تا به سرعت به جمع آوری و تجزیه و تحلیل پاسخهای مخاطبین به سوالات مطرح شده بپردازند. در این سیستم استاد با طرح یک سوال بصری چند گزینه ای و با دراختیار گذاشتن مدت زمان کافی برای پاسخگویی به این سوال مخاطبین را آنالیز می کند. همچنین مخاطبین پس از بررسی سوال و برای پاسخ دادن بوسیله فرستنده های بی سیم دستی که اصطلاحا کلیکر نامیده می شود ، پاسخ ها را به دریافت کننده متصل به سیستم استاد ارسال می کنند.
این اطلاعات به وسیله ی نرم افزار موجود به رایانه ی استاد آنالیز می گردد و معمولا به صورت نمودار میله ای به نمایش در می آید. قدمت این تکنولوژی به دهه ی 1960 میلادی بر می گردد. سیستم های اولیه با استفاده از فرستنده و گیرنده های متصل به هم بواسطه ی سیم های اتصال به جای شبکه ی بی سیم با فرکانس رادیویی و مادون قرمز کار می کنند. در حقیقت کلیکر ها فید بکی است از طرف دانش آموزان به مربی که میزان یادگیری دانش آموزان و میزان توانایی آموزش مربی را نشان می دهد.



فهرست مطالب:
فصل اول :کلیکر چیست؟
مقدمه
تعامل با دانش آموزان با کلیکر
موارد استفاده از کلیکر
موارد استفاده از کلیکر در کلاس درس
پاسخ به سوالات چند گزینه ای درسی
حضور و غیاب کلاسی
طرح نظرسنجی کلاسی
مزایای استفاده از کلیکر
صرفه جویی
جلوگیری از هرج ومرج کلاسی
ایجاد جذابیت درامر آموزش
ایجاد بحث همگانی
چرا بحث همگانی را ایجاد می کنیم؟
بحث کوچک                                                                                                         
چرا بحث کوچک گروهی را ایجاد می کنیم؟
فصل دوم: بلوتوث
مقدمه
برقراری ارتباط
تداخل امواج
معماری
حالات کار بلوتوث
مزایا
محدودیت در انتقال داده از طریق سیم
قیمت ارزان فناوری بلوتوث
برتری بلوتوث در مقابل تکنولوژی مادون قرمز
عدم تداخل امواج بلوتوث با دیگر امواج
اتوماتیک بودن
کم مصرف بودن
کاربردها
امنیت
تهدیدات امنیتی مرتبط با فناوری بلوتوث
حفاظت در مقابل تهدیدات
انتقال داده به صورت امن
تکنیک ایجاد امنیت در بلوتوث
فصل سوم: ماژول مخابراتی HC-05
ارتباط بین دو میکرو کنترلر
ارتباط بلوتوث کامپیوتر یا تلفن همراه با میکرو کنترلر
برنامه نوشته شده در میکرو با شرح سخت افزار
فصل چهارم : چیپ مخابراتی وایرلس  NRF24L01+
معرفی
ویژگی های خاص
موارد استفاده
تکنولوژی
ضمائم
ضمیمه: 1 برنامه کلیکر با ماژول HC-05
 ضمیمه: 2  کتابخانه ماژول NRF24L01 +
ضمیمه :3 میکروکنترلر Atmega8
مراجع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق بررسی و احیای کربن فعال شده

تحقیق-بررسی-و-احیای-کربن-فعال-شده
تحقیق بررسی و احیای کربن فعال شده
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 65
حجم فایل: 1377 کیلوبایت
قیمت: 9000 تومان

توضیحات:
پایان نامه بررسی و احیای کربن فعال، در قالب فایل word و در حجم 65 صفحه.

بخشی از مقدمه:
فصل اول به معرفی کربن فعال شده و ساختار فیزیکی آن، بیان مبانی ابتدایی و نیز مختصری از موارد کاربرد آن در ابعاد صنعتی و غیره پرداخته شده است، و با مطالعه این بخش به ذهنیتی جامع در باره این ماده جاذب و مواد دیگر مشابه دست خواهیم یافت.
فصل دوم اختصاص به بررسی کاربرد کربن فعال شده در صنعت دارد و با گردآوری و آنالیز چند کاربرد وسیع و متداول مورد استفاده کنونی آن در صنعت به مقایسه و تحلیل نتایج به عمل آمده پرداخته شده و مواردی چون مزایا، معایب و نیز مقایسه آنها با موارد مشابه توسط مواد مختلف دیگر ذکر گردیده است.
فصل سوم، روشهای احیای کربن فعال شده را مورد بررسی قرار می دهد و با ذکر چند ماده متداول در این فصل به مقایسه آنها از لحاظ اقتصادی، کاربردی و دیگر منافع و مضرات آنها می پردازد و با ارائه چند آزمایش متداول سعی بر آن شده که فعل و انفعالات آنها در صنعت، در ابعاد آزمایشگاهی شبیه سازی شود.
فصل چهارم با ارائه چند نمونه خاص به آنالیز تئوری و علمی سینتیک واکنشهای شیمیایی در حضور کربن فعال شده می پردازد و با بررسی مدل های شناخته شده ریاضی، نتایج حاصل و میزان خطا های آزمایشگاهی را توسط این مد لها تحت پوشش قرار می دهد.
مدلها، نتایج آزمایشگاهی، جداول و نمودارهای بکار رفته در این پروژه، همگی بر گرفته از منابع معتبر علمی می باشند و در بخش منابع و مراجع ، نام منابع به همراه مولف  و سایرمشخصه ها قید گردیده است.

فهرست مطالب:
فصل اول تعریف کربن فعال و مبانی ابتدایی
· موارد کاربرد
· مراحل تولید
· ساختار منافذ کربن
· جذب بوسیله کربن فعال شده
· کربن‌های فعال پیشرفته
· ویژگی های جذبی و فیزیکی
· کربن فعال شده چگونه کار می کند؟
فصل دوم کاربرد کربن فعال شده در صنعت
· تصفیه آبهای آلوده توسط کربن فعال گرانوله GAC
I. حذف ایمیداکلوپراید (حشره کش) از آبهای آلوده توسط کربن فعال
II. جذب کادمیم از محلولهای آبی توسط کربن فعال ساخته شده از ضایعات کشاورزی
فصل سوم روشهای احیای کربن فعال
· تاثیر ترکیب احیاگرهای شیمیایی بر سرعت احیای کربن فعال
· احیای کربن فعال اشباع از اتیل استات با دی اکسید کربن فوق بحرانی
فصل چهارم بررسی سینتیک واکنشهای شیمیایی در حضور کربن فعال
· بررسی سینتیک واکنش اکسیداسیون سولفید هیدروژن در مجاورت کربن فعال
· جذب سینتیکی ترکیبات آلی فرار در بستر کربن فعال
فهرست منابع و مراجع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی

تحقیق-نقش-محاسبات-ابری-در-راه-اندازی-مراکز-داده-پزشکی
تحقیق نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx , pptx
تعداد صفحات: 124
حجم فایل: 7219 کیلوبایت
قیمت: 21500 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی، در قالب فایل word و در حجم 124صفحه به همراه پاورپوینت مربوط به دفاع پایان نامه در حجم 50 اسلاید.

بخشی از چکیده:
هدف معماری با عملکرد بالا در محاسبات، پشتیبانی نیازهای فزاینده ی برنامه های علمی و صنعتی است. از میان معماریها، از آنجایی که محاسبات ابری توسط شرکتهای بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت و آمازون استفاده می شود، از استقبال ویژه و توجه خاصی برخوردار است. محاسبات ابری می تواند منابع ذخیره سازی و محاسبات بالایی را به واسطه ی چندیدن مرکز داده، فراهم آورد. به لطف استفاده از کالای سخت افزار  ارزانقیمت و پیاده سازی متن باز، آزمایش با این روش نسبتا ًآسان و کم هزینه و ارزان می باشد. محاسبات ابری فرصتهای جدیدی را برای دستیابی به سیستمهای مدیریت پایگاه داده  کارآمد برای مقابله با ساختارها و حجم های داده ای که نمی توانند توسط روابط کلاسیک و یا اشیاء سیستمهای مدیدریت پایگاه دادهی فعلی مدیریت شوند را فراهم می آورد...

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: محاسبات ابری
1.1 مقدمه
2.1 محاسبات ابری چیست؟
1.2.1 تعریف محاسبات ابری
3.1 سیر تکامل سبک های محاسباتی
1.3.1 دلایل نیاز به یک مدل جدیدتر
2.3.1 دلیل انتخاب محاسبات ابری
3.3.1 تصویری از کامپیوترها و سازمان ها در آینده
4.1 فواید استفاده از معماری ابری
5.1 اهداف محاسبات ابری
6.1 خصوصیات کلیدی ابر
7.1 مدل های تحویل سرویس (آناتومی ابر)12
8.1 معماری ابر
1.8.1 مدل لایه ای
2.8.1 معماری باز محاسبات ابری
1.2.8.1 اهداف معماری باز
2.2.8.1 هفت اصل در معماری محاسبات ابری
9.1 مدل های استقرار
1.9.1 ابر خصوصی
2.9.1 ابر عمومی
3.9.1 ابر ترکیبی
4.9.1 ابر انجمنی
5.9.1 ابر خاص - منظوره
10.1 سرویس دهندگان اصلی
1.10.1 IaaS
2.10.1 PaaS
3.10.1 SaaS
4.10.1 DaaS
5.10.1 HaaS
11.1 کاربرد محاسبات ابری
1.11.1 کاربرد در سیستم های فوق مقیاس
1.1.11.1 معرفی Salesforce.com
2.1.11.1 مطالعه موردی سیستم مراقبت بهداشت
3.1.11.1 طراحی سیستم های مقیاس وسیع
4.1.11.1 رهیافتی مدل رانه برای طراحی سیستم های مقیاس وسیع
12.1 چالش های مطرح در حوزه محاسبات ابری
1.12.1 چالش های پیش رو
1.1.12.1 خطر نهفته در محاسبات ابری
2.12.1 مشکلات ابرهای موجود
13.1 آینده محاسبات ابری
14.1 جمع بندی فصل اول
فصل دوم: انبارهای داده
1.2 مقدمه
2.2 تعاریف انبار داه
3.2 ویژگی های اصلی انبارهای داده
1.3.2 موضوع گرا
2.3.2 مجتمع
3.3.2 متغیر با زمان
4.3.2 غیر فرار
4.2 تفاوت انبار داده و پایگاه داده
5.2 فعالیت های انبار داده
1.5.2 دریافت داده
2.5.2 پاک سازی
1.2.5.2 یکپارچه سازی
2.2.5.2 تبدیل داده ها
3.2.5.2 کاهش داده ها
6.2 سیستم های پردازشی تحلیل بر خط (OLAP)
1.6.2 مدل های داده ای رابطه ای و چند بعدی
2.6.2 حجم های داده ای
3.6.2 شما های داده ای
1.3.6.2 شمای ستاره ای
2.3.6.2 شمای دانه برفی
3.3.6.2 تفاوت شماهای ستاره ای و دانه برفی
4.6.2 طراحی پایگاه داده چند بعدی انبار داده
5.6.2 ملاحظات مربوط به طراحی پایگاه داده انبار
6.6.2 انتقال اطلاعات به جدول های طراحی شده
7.6.2 ساخت حجم های داده ای
8.6.2 عملیات بر روی حجم های داده ای
7.2 سرور های OLAP
1.7.2 MOLAP
2.7.2 ROLAP
3.7.2 HOLAP
8.2 مراحل ساخت انبار داده
1.8.2 فاز ساخت
2.8.2 فاز پیاده سازی
14.2 Data Mart
15.2 جمع بندی فصل دوم
فصل سوم: محاسبات ابری - انبارهای داده - اطلاعات پزشکی
1.3 مقدمه
2.3 پیاده سازی انبارهای داده در ابر
1.2.3 انبار داده های منعطف در ابر
2.2.3 عملکرد های مورد نیاز
1.2.2.3 کارایی بالا
2.2.2.3 انعطاف پذیری
3.2.2.3 چند اجاره ای
4.2.2.3 زیرساخت
5.2.2.3 حریم خصوصی
6.2.2.3 امنیت
7.2.2.3 نظارت
8.2.2.3 قابلیت دسترس پذیری و اطمینان
3.2.3 خلاصه بخش
3.3 تصویر برداری پزشکی در ابر
1.3.3 رشد انفجاری تصویر برداری در پزشکی
2.3.3 دلایل رشد انفجاری داده ها
3.3.3 در نظر گرفتن ابر برای تصویر برداری پزشکی
1.3.3.3 ایجاد یک سیستم بیمار محور و محصور
2.3.3.3 مقیاس بندی با توجه به هزینه مؤثر نیازهای سازمان
3.3.3.3 صرفه جویی در هزینه در طول زمان
4.3.3.3 افزایش بازدهی و بهره وری
4.3.3 ملاحظات کلیدی در زمان به کار گیری ابر
1.4.3.3 امنیت
2.4.3.3 شبکه و تحرک
3.4.3.3 انتقال داده ها
5.3.3 تصویر برداری پزشکی و مدیریت اطلاعات در AT&T
6.3.3 خلاصه بخش
4.3 نقش انبار داده ها در بهینه کردن مدیریت بیماری ها
1.4.3 سیستم های عملیاتی و کاربرد های آنها
2.4.3 چگونگی نقش انبار داده در ارائه راه کار
5.3 راه حل محاسبات ابری برای بیماران در مؤسسات بهداشت و درمان
1.5.3 پیش زمینه های پیاده سازی راه حل
2.5.3 راه حل پیشنهادی
6.3 نتیجه و کارهای آینده
فهرست منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در شرکت مخابرات

گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-در-شرکت-مخابرات
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در شرکت مخابرات
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 4086 کیلوبایت
قیمت: 6600 تومان

توضیحات:
گزارش کارآموزی رشته مهندسی کامپیوتر در شرکت مخابرات واحد MDF، در قالب فایل word و در حجم 25 صفحه بهمراه تصاویر. این گزارش مربوط به  یک دوره 216 ساعته در شرکت مخابرات می باشد.

تاریخ تدوین و اراده گزارش: 1394

بخشی از متن:
MDF سالنی می باشد که ارتباط بین مشترک و سالن دستگاه می باشد. در سالن MDF، خطوط تلفن بین مشترکین توزیع می شود. این قسمت از نظر مساحت خیلی بزرگتر از سالن دستگاه است و دو سری ترمینال در آن نصب شده است. به این صورت که ترمینال های افقی به سمت سوییچ قرار گرفته اند.هر ترمینال دو لبه بالایی دارد و دو لبه پاینی، از سالن دستگاه یک زوج سیم به لبه بالایی ترمینال وصل می شود و از لبه پاینی این ترمینال به لبه بالایی  ترمینال عمودی وصل می شود و از آن یک زوج سیم به سمت مشترک برده می شود. در اطراف ترمینال ها برای محافظت یک سری فیوز قرار می دهند که از افزایش جریان ولتاژ اضافی و آسیب به سوئیج جلوگیری می کند.MDF را براساس موقعیت جغرافیایی دسته بندی می کنند و کابل های مورد نظر را به سمت مکان فیزیکی مشخص شده ارسال می کنند.

فهرست مطالب:
مقدمه
معرفی محل کارآموزی
چارت سازمانی
معرفی بستر کارآموزی
ساختار مراکز تلفن
شبکه شهری
مرکز مخابراتی
سالن MDF
اتاق PCM
نتیجه گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در یک شرکت خدمات کامپیوتری

گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-در-یک-شرکت-خدمات-کامپیوتری
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در یک شرکت خدمات کامپیوتری
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 2679 کیلوبایت
قیمت: 6600 تومان

توضیحات:
گزارش کارآموزی رشته مهندسی کامپیوتر در یک شرکت خدمات کامپیوتری، در قالب فایل word و در حجم 36 صفحه بهمراه تصاویر رنگی.

تاریخ تدوین و ارائه: 1394

بخشی از متن:
کارت گرافیک یا همان VGACard وسیله ای است که کامپیوتر بوسیله آن تصاویر را به مانیتور انتقال می دهید. در حال حاضر کارت های گرافیک موجود در بازار از دو نوعAGP و PCIExpress می‌باشند.
شکل20 نمونه ای از یک کارت گرافیکAGP را نشان میدهد. به محل اتصال کارت گرافیک در شکل 12 توجه کنید. این قسمت محل اتصال VGA و اسلات مخصوص آن بر روی مادربرد می باشد. این اسلات نیز در گوشهخود دارای اهرم نگهدارنده‌ای می‌باشد که بعد از نصب صحیح کارت گرافیکچفت شده و آن را نگه می دارد. با کمی دقت می‌توانید کارت گرافیک را بهراحتی جا بزنید. قبل از اینکه کارت بر روی دستگاه نصب شود ابتدا بایدزائده فلزی پشت کیس برداشته شود تا کارت ها به راحتی درجای خود قرار گیرند. بعد از نصب کارت را با پیچ به بدنه کیسوصل کنید. توجه نمائید که کارت گرافیک فقط از یک جهت قابل نصب بر روی اسلات است.


 
فهرست مطالب:
فصل اول:  آشنایی با قطعات سخت افزاری
1- اجزاء اساسی رایانه
2- ابزارهای ورودی و خروجی
2-1ابزارهای ورودی
2-2ابزارهای خروجی
3- اجزای اصلی داخلی یک رایانه
4- محیط داخلی یک رایانه شخصی
4-1 برد اصلی
4-2 واحد پردازنده ی مرکزی
4-3 حافظه
فصل دوم:  مونتاژ کردن سیستم های کامپیوتری
5- رعایت نکات اولیه
6- مراحل مونتاژ و نصب
6-1 کیس
           6-2 برد اصلی
6-3 پردازنده
           6-4 فن پردازنده
           6-5 حافظه RAM
           6-6 نصب برد اصلی بر روی کیس
           6-7 کارت گرافیک
           6-8 مودم
           6-9 درایو CD/DVD
           6-10 هارد دیسک
           6-11 نصب کابل های دیتای درایو CDو هارد دیسک
           6-12 نصب کلیدها و چراغ های جلوی کیس
7- نکاتی قبل از روشن کردن سیستم
فصل سوم:  عیب یابی سیستم های کامپیوتری
8- مقدمه
9- نرم افزارهای عیب یابی
10- برنامه عیب یابی POST
10-1 برنامه POST چه چیزی را تست می کند؟
10-2 نحوه نمایش نوع خطا
10-3 کدهای صوتی برنامه POST
10-4 کدهای Checkpoint مربوط به برنامه POST
11- انواع بوق های هشدار بایوس
11-1 AwardBIOS
11-2 AMIBIOS

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.