توضیحات:
تحقیق مدیریت و کنترل پروژه، در
قالب فایل word و
در حجم 59 صفحه. مرجعی کامل درباره مدیریت پروژه و تکنیکهای مختلف آن.
چکیده:
دراوایل دهه 50 میلادی، شخصی به نام «E.l DuPont de Nemours» باهمکاری نیروی دریایی امریکا یک کار مشترک مدیریت پروژه (باترکیب یک نمودار برنامه ریزی پروژه و جدول زمانبندی رایانه ای) رابه انجام رساندند. این دو کار خود را با دو پروژه مجزا و دو تیم مستقل ولی باهدف یکسان آغاز نمودند. هدف آنها بهینه نمودن برنامه ریزی، زمان بندی و هماهنگی پروژه ها بود. هر چند نگرش آنها بر پروژه ها شباهتی به یکدیگر نداشت ولی در نهایت به این جمع بندی رسیدند که باید نحوه برنامه ریزی و فنون زمان بندی خود را به نحوی بهینه کنند تا از منابع نیروی انسانی، مواد و ابزار خود بتوانند بهترین استفاده را ببرند.
سیستم DuPont،روش مسیر بحرانی یا CPM نام گرفت. هدف این روش بهینه نمودن بازدهی، زمان بندی و هزینه های پروژه های مهندسی بود. با استفاده از این روش انجام پروژه ها تا یک سوم و هزینه ها نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافت. در همان هنگام، نیروی دریایی سیستمی را برای برنامه ریزی و هماهنگی کارهای بیش از 3000 پیمانکار و شرکتهای طرف قرارداد خود ابداع نمود. این پیمانکاران و شرکتها مشغول تهیه و تولید نوعی موشک زیردریایی مجهز به کلاهک اتمی به نام Polaris بودند. سیستم ابداعی ایشان فن بازنگری وارزشیابی برنامه یاPERT نام گرفت. بکارگیری این سیستم تولید موشک فوق را 2سال جلو انداخت.
فهرست مطالب:
فصل اول
تاریخچه مدیریت پروژه
تعاریف مدیریت پروژه
فصل دوم:
دلایل استفاده ازمدیریت پروژه
اقدامات مدیریتی
وظایف مدیریت پروژه
کاربردهای مدیریت پروژه
فصل سوم:
فواید و محدودیتهای پروژه
فصل چهارم:
فرایندهای پروژه
گروههای فرایند
تعامل بین فرایندها
فرایندهای عمده واصلی
فرایندهای فرعی وکمکی
فرایندهای اجرایی
فرایندهای کنترلی
فرایندهای اختتامی
فصل پنجم:
نرم افزار(P3)Primavera Project Planner
مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه(OPM3)
شناخت اجزای مدلOPM3
نتایج وشاخص کلیدی اندازه گیری(KPIS)
دسته بندی – نظراجمالی
دسته بندی PPP
دسته بندی SMCI
گامهایOPM3 بطور خلاصه
ورود به روندبهبود
خلاصه ونتیجه گیری
فصل ششم:
فرایند برنامه ریزی محدوده پروژه وورودیهای آن
ورودیهای برنامه ریزی محدوده
ابزارهاوتکنیکهای فرایند آغاز
خروجیهای فرایندآغاز
مدیریت محدوده پروژه
ابزارها وتکنیکهاوخروجیهای فرایندکنترل کلی تغییرات
فرایندکنترل کلی تغییرات
ورودیهای فرایندکنترل تغییرات
ابزارها و تکنیکهای فرایند اجرای برنامه پروژه
خروجیهای فراینداجرای برنامه پروژه
فراینداجرای برنامه پروژه
فرایندتهیه برنامه پروژه
مدیریت فرایندهای پروژه
ارتباط فرایندها
تشریح مفاهیم
واژه نامه انگلیسی – فارسی
فهرست منابع
توضیحات:
پرسشنامه توصیف جو سازمانی The OCDQ -HEI seale ، در قالب فایل word و در دارای 40 پرسش.
پرسشنامه مذکور جهت تحقیق دانشجویی درمقطع کارشناسی تهیه شده است و هدف آن بررسی جو سازمانی دو دانشکده ادبیات وعلوم دانشگاه است.
توضیحات:
جزوه آموزشی تحلیل عاملی، در قالب فایل pdf و در حجم 19 صفحه.
چکیده:
تحلیل عاملی یکی از فنون پیشرفته آمار چند متغیری است که در جهت دستیابی به بسیاری از هدفهای علمی و پژوهشی مانند مدلسازی ،فرضیه سازی،رواسازی تست ها،تشخیص پاره تست ها، وفراهم ساختن زمینه اجرای سایر روشهای پیشرفته اماری مانند رگرسیون چند متغیری و معادلات ساختاری به کار می رود.اما پیچیدگی و دشواری درک ،اجرا تفسیر نتایج تحلیل عاملی موجب شده است بسیاری از کاربران بدون اشنایی با منطق زیر بنایی ،محدودیتها ونیز دامنه کاربرد آن ،به اجرا و بکارگیری یافته های حاصل از ان بپردازند و بدین ترتیب زمینه ساز تفسیر های نامعتبر و ناروا ونیز تعمیم های نادرست از پدیده ها ومتغیرهای مورد مطالعه گردند. تحقیق حاضر، به معرفی این تکنیک، کاربردها و روشهای پیاده سازی آن می پردازد.
فهرست مطالب:
1. چکیده
2. مقدمه
3. تعریف تحلیل عاملی
4. درک مفهومی تحلیل عاملی و کاربرد آن
5. مفاهیم کلیدی در تحلیل عاملی
6. مدل عاملی مقدماتی
7. هدف تحلیل عاملی
8. مثال بار عاملی
8. 1. تفسیر و معنای عاملها
9. انواع تحلیل عاملی
9. 1. تحلیل عاملی اکتشافی(Exploratory factor analysis (EFA) ):
9. 2. تحلیل عاملی تاییدی (Confirmatory factor analysis (CFA) ):
10. رابطه تحلیل عاملی با سایر فنون تحلیل آماری چند متغیری
11. کاربرد های تحلیل عاملی
12. مدل های تحلیل عاملی اکتشافی
13. مراحل اجرای تحلیل عاملی
14. تصمیم گیری در تحلیل عاملی
14. 1. معنی داری ماتریس همبستگی
14. 2. حجم نمونه
14. 3. انتخاب نوع ماتریس همبستگی
14. 4. انتخاب مدل عاملی
14. 5. روش استخراج عامل ها
14. 6. انتخاب نهایی عامل ها
15. توصیه هایی درباره کاربرد تحلیل عاملی
16. برخی از حوزه های کاربردی تحلیل عاملی
16. 1. تحلیل عاملی در روانسنجی و روانشناسی
16. 1. 1. مزایا
16. 1. 2. معایب
16. 2. تحلیل عاملی در بازاریابی
16. 2. 1. گام های اساسی
16. 2. 2. جمع آوری داده ها
16. 2. 3. تحلیل داده ها
16. 2. 4. مزایا
16. 2. 5. معایب
16. 3. سایر حوزه ها
17. منابع
توضیحات:
پایان نامه کارشناسی ارشد توسعه الگوریتم بهینه سازی اجتماعی و بررسی کارایی آن، در قالب فایل pdf و در حجم 103 صفحه.
چکیده:
الگوریتم های بهینه سازی الهام گرفته از طبیعت به عنوان روشهای هوشمند بهینه سازی در کنار روش های کلاسیک موفقیت خوبی از خود نشان داد هاند. از جمله این روش ها می توان به الگوریتم های ژنتیک) الهام گرفته از تکامل بیولوژیکی انسان و سایر موجودات(، بهینه سازی کلونی مورچه ها (بر مبنای حرکت بهینه مورچه ها و روش بازپخت شبی هسازی شده ( با الهام گیری از فرایند تبرید فلزات) اشاره نمود. این روش ها در حل بسیاری از مسائل بهین هسازی در حوزه های مختلفی چون تعیین مسیر بهینه عامل های خودکار، طراحی بهینه کنترل کننده برای پروسه های صنعتی، حل مسائل عمده مهندسی صنایع همانند طراحی چیدمان بهینه برای واحدهای صنعتی، حل مسائل صف و نیز در طراحی عاملهای هوشمند استفاده شده اند.
الگوریتم های بهینه سازی معرفی شده، به طور عمده الهام گرفته از فرایند های طبیعی می باشند و در ارائه این الگوریتم ها به سایر نمودهای تکامل انسانی توجهی نشده است. در این نوشتار الگوریتم جدیدی برای بهینه سازی مطرح می شود که نه از یک پدیده طبیعی، بلکه از یک پدیده اجتماعی – انسانی الهام گرفته است.
بطور ویژه این الگوریتم به فرایند استعمار، به عنوان مرحله ای از تکامل اجتماعی – سیاسی بشر نگریسته و با مد لسازی ریاضی این پدیده تاریخی، از آن به عنوان منشأ الهام یک الگوریتم قدرتمند در زمینه بهین هسازی بهره می گیرد. در مدت کوتاهی که از معرفی این الگوریتم می گذرد، از آن برای حل مسائل بسیاری در حوزه بهینه سازی استفاده شده است. طراحی چیدمان بهینه برای واحد های صنعتی، آنتن های مخابراتی هوشمند، سیستم های پیشنهاددهنده هوشمند و نیز طراحی کنترل کننده بهینه برای سیستم های صنعتی شیمیایی تعدادی معدود از کاربردهای گسترده این الگوریتم در حل مسائل بهینه سازی می باشد.
فهرست مطالب:
1-مقدمه
هدف و اهمیت مسئله
الگوریتم توسعه داده شده
مزایای الگوریتم توسعه داده شده
ساختار پایان نامه
2- بهینه سازی و روشهای موجود
انواع مسائل بهینه سازی
روش های بهینه سازی کمینه جو
بهینه سازی تحلیلی
جستجوی خط
روش های نیوتونی
روش کاهشی نلدر-مید با اشکال غیر مرکب
الگوریتم ژنتیک
الگوریتم بازپخت شبیه سازی شده
بهینه سازی گروه ذرات
کلونی مورچه ها
برنامه ریزی ژنتیک
3- استراتژی بهینه سازی مبتنی بر تکامل اجتماعی سیاسی
مقدمه
مروری تاریخی بر پدیده استعمار
هند
مالزی
هندوچین فرانسه
هند شرقی (اندونزی)
الگوریتم پیشنهادی
شکل دهی امپراطوری های اولیه
مدل سازی سیاست جذب: حرکت مستعمره ها به سمت امپریالیست
جابجایی موقعیت مستعمره و امپریالیست
قدرت کل یک امپراطوری
رقابت استعماری
سقوط امپراطوری های ضعیف
همگرایی
مثال کاربردی
نتیجه گیری
توابع هزینه مورد استفاده
4- پیاده سازی های انجام شده
....
الگوریتم رقابت استعماری؛ ابزاری برای یافتن نقطه تعادل نش
یک بازی غیر خطی استاتیک ساده
یک بازی با پیچیدگی بیشتر
طراحی بهینه آنتهای آرایه ای
استفاده از الگوریتم رقابت استعماری برای شناسایی ویژگی مواد از آزمون فرورفتگی
مقدمه
توصیف مسئله معکوس
حل مسئله معکوس توسط الگوریتم رقابت استعماری
نتیجه گیری
کنترل فازی اتومبیل
مدل اتومبیل
نتایج
5-خلاصه، نتیجه گیری و پیشنهادات
6-مراجع
پیوستها
چکیده:
این تحقیق با عنوان ‹‹ بررسی مقایسه ای جو سازمانی دانشکده های ادبیات وعلوم انسانی دانشگاه بیرجند درسال تحصیلی 84-1383 ›› به بررسی جوهای حاکم بر دو دانشکده مذکور براساس انواع جوهای پیشنهادی هالپین و کرافت می پردازد که عبارتند از: جو باز، خودگردان، کنترل شده، دوستانه، پدرانه و بسته و دارای ابعاد هشتگانه: روحیه، صمیمیت، بازدارندگی، عدم تعهد شغلی، نفوذ، مراعات، تأکید بر تولید و فاصله گیری است.
دراین پژوهش هشت سئوال براساس ابعاد هشتگانه جو پیشنهادی هالپین و کرافت مطرح گردیدکه در نهایت فرضیات 1و2و3و5 رد نمی شوند و فرضیات 4و6و7و8 رد می شوند.
در این سوألات به ترتیب مطرح شده بود:
سوأل 1- آیا روحیه سازمانی دردانشکده ادبیات نسبت به علوم بالاتر است؟
سوأل 2- آیا صمیمیت سازمانی دردانشکده ادبیات نسبت به علوم بالاتر است؟
سوأل 3- آیا بازدارندگی سازمانی دردانشکده ادبیات نسبت به علوم پایین تراست؟
سوأل 4- آیا عدم تعهد شغلی دردانشکده ادبیات نسبت به علوم پایین تر است؟
سوأل 5- آیا مراعات دردانشکده ادبیات نسبت به علوم بالاتر است؟
سوأل 6- آیا نفوذ دردانشکده ادبیات نسبت به علوم بالاتر است؟
سوأل 7- آیا تأکید برتولید دردانشکده ادبیات نسبت به علوم پایین تر است؟
سوأل 8- آیا فاصله گیری دردانشکده ادبیات نسبت به علوم پایین تر است؟
فهرست مطالب:
فصل اول : کلیات
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت تحقیق
فرضیه های پژوهش
تعاریف عملیاتی
فصل دوم: مروری برادبیات پیشینه تحقیق
مقدمه
بخش اول: ادبیات ومعانی نظری
- تعاریف جو سازمانی
- انواع جو سازمانی
بخش دوم: پیشینه پژوهش
- پژوهش های خارجی
- پژوهش های داخلی
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
- نوع تحقیق
- جامعه آماری
- نمونه آماری
- نحوه جمع آوری داده ها و کسب اطلاعات
- ابزار اندازه گیری
- روایی و پایانی ابزار اندازه گیری
- روش نمره گذاری پرسشنامه یافته های مربوط به آن
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها
- مقدمه
- تجزیه وتحلیل توصیفی
فصل پنجم: خلاصه ونتیجه گیری داده ها
- مقدمه
- خلاصه ونتیجه گیری
- پیشنهادها
- محدودیت ها
- منابع ومآخذ
ضمائم: پرسشنامه توصیف جو سازمانی
توضیحات
پیچ طراحی شده در سالیدورک و کتیا
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
***
توضیحات
انبردست طراحی شده در سالیدورک و کتیا
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
***
توضیحات
آچار طراحی شده در سالیدورک و کتیا
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
***
توضیحات
آچار طراحی شده در سالیدورک و کتیا
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
***
توضیحات
آچار طراحی شده در سالیدورک و کتیا
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
***
توضیحات:
مقاله ترجمه شده اثرات رفتار فروش اخلاقی از
طریق تئوری هزینه مبادله؛ مشتری به چه کسی وفادار است؟، در قالب فایل word و در حجم 20 صفحه به
همراه مقاله زبان اصلی. این فایل توسط مترجم برای فرافایل ارسال گردیده است.
این
مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت
کنید. فایل زبان انگلیسی 10صفحه و مربوط به سال 2012 می باشد.
عنوان مقاله زبان اصلی:
Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal?
سال انتشار: 2012
محل انتشار: The Journal of International Management Studies
چکیده:
در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراک شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری به چه کسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری که از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراک شده عاملی حیاتی است که رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثر مستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می کند.
بخشی از
مقدمه:
در محیط رقابتی امروز، یکی
از مهمترین اهدافی که بازاریابان خدماتی می بایست در جهت دستیابی به آن تلاش کنند،
به دست آوردن، حفظ و بالا بردن سهم بازار فعلی شان و در مرتبه بالاتر، حفظ وفاداری مشتریان به منظور ایجاد مزیت
رقابتی پایدار از طریق تلاش های بازاریابی است. بنابراین از لحاظ مدیریت بازاریابی،
اطمینان از وفاداری مشتری و کسب سود حاصل از افزایش عمر مشتری بسیار حائز اهمیت است.
به خصوص در حوزه خدمات، وفاداری مشتری به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورها در عملیات
کسب و کار شناخته می شود.
در خدمات، مبادلات عموماً از طریق تعامل بین مشتری و فروشنده انجام شده، و در نتیجه فروشنده به عنوان یک کانال اصلی برای برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود. با این حال، چنین رابطه ای ممکن است توسط رفتارهای نادرست و غیرقابل اعتماد فروشنده تخریب گردد(کلی و اسکین، 1992). رفتار فروش غیراخلاقی ممکن است رضایت مشتری و اعتماد وی را دچار آسیب کند. نارضایتی و بی اعتمادی مشتریان را وادار می کند دست به اقداماتی برای محافظت از خود بزنند و وفاداری مشتری از دست خواهد رفت. مطالعات قبلی در این زمینه، عمدتاً روی ادراکات سرپرست فروش از رفتار فروش اخلاقی فروشنده در شرکت متمرکز شده است(به عنوان مثال، رمزی و همکاران. استروت، 2002). در مقابل، از دیدگاه مشتری، درک فروش اخلاقی فروشنده برای مشتریان دارای اهمیت است، اینکه قصدشان از حفظ ارتباط با فروشنده چیست و چه نوع رفتار خریدی را به دنبال خواهد داشت. شرکتهای خدمات هنوز تا رسیدن به توسعه و درک این موضوع راه دارند. تعداد کمی مطالعات مرتبط با این وجود دارد.
توضیحات:
پروپوزال آماده پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری، در قالب فایل word و در حجم 22 صفحه.
علم بازاریابی شاهد تلاشها و تحقیقات قابل توجهی در زمینه موضوع اخلاق بوده است. این مساله به این دلیل است که بازاریابی، به صورت عام و بویژه رابطه خریدار- فروشنده، حیطه ای است که مشکلات اخلاقی زیادی در آن به وقوع می پیوندد. در حال حاضر تحقیقات گسترده ای با تمرکز بر اخلاق در حال انجام می باشد، اما غالب این تحقیقات از تعامل دو جانبه خریدار- فروشنده بر جنبه فروشنده تمرکز یافته است و مطالعات نسبتاً اندکی در خصوص اخلاق با توجه به جنبه مصرفکننده صورت پذیرفته است. غالب جنبههای رفتار مصرف کننده متاثر از اخلاق می باشد. لذا «اخلاق مصرف کننده» به عنوان قوانین اخلاقی، اصول و استانداردهایی که رفتار یک شخص (یا گروه) را در زمینه انتخاب، خرید، استفاده یا فروش یک کالا یا خدمت هدایت می نماید، تعریف می شود.
بازاریابی همواره در جامعه متهم به استفاده از دروغ، تقلب، تجاوز به حریم خصوصی افراد، آلودگی های زیست محیطی، ترویج مصرف گرایی و بی توجهی به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده است، در حالیکه بازاریابی با هدف کمک به اقتصاد کشورها و تأمین خواسته های مصرف کنندگان شکل گرفته است. علت اصلی این اتهامات، غفلت اکثر شرکتها از ابعاد اجتماعی بازاریابی بوده است که موجب انحراف از آرمانهای بازاریابی در راه افزایش سودآوری گردیده است. شرکتهای متخلف اینگونه اندیشیده اند که رعایت اصول اخلاقی در بازاریابی از میزان دسترسی آنها به اهداف اقتصادی می کاهد، درحالیکه در عصر بازاریابی امروز، شرکتی که پایبند به اصول اخلاقی بازاریابی نباشد و یا حتی فروشندگان آن رفتار فروش اخلاقی را رعایت نکنند، می تواند موجب سلب اعتماد مشتری از فروشنده و سازمان متبوعش گردد و در پی آن وفاداری مشتریان را تحت تأثیر شدیدی قرار دهد.
توضیحات:
توضیحات:
پروپوزال آماده پایان نامه کارشناسی ارشد با
موضوع اجرای مهندسی ارزش با رویکرد TOC در واحد نت خطوط لوله
انتقال گاز، در قالب فایل word و در حجم 7 صفحه.
طرح مسئله:
توضیحات
تحقیق تاثیر افزودن شیرخشک کم چرب و
پرچرب بر بیاتی نان حجیم، در قالب فایل word و در حجم 149 صفحه.
چکیده:
بیاتی نان از جمله مسائلی است که سالیان دراز توجه بسیاری از محققین را به خود معطوف داشته است و همواره در پی آن بودند که آن را به تأخیر بیاندازند. یکی از راه های تعویق در بیاتی نان، افزودن مواد لبنی از جمله شیرخشک می باشد. در این تحقیق شیرخشک کم چرب و پرچرب در مقادیر 5٪ وزن آرد به خمیر نان حجیم افزوده و طی روزهای اول، سوم و پنجم نگهداری با آزمون های تعیین رطوبت پوسته و مغز به صورت جداگانه، سفتی بافت توسط دستگاه TPA، نشاسته محلول به روش طیف سنجی، آزمون حسی، رنگ سنجی بوسیله دستگاه هانترلب و آنالیز حرارتی روبشی تفاضلی توسط دستگاه DSC به منظور تعیین نشاسته رتروگرید شده، مورد ارزیابی قرار گرفت تا تأثیر چربی شیرخشک بررسی شود. نتایج حاصل در قالب طرح کاملا تصادفی ساده با استفاده از نرم افزار9.1 SAS انجام گرفت. به منظور مقایسه میانگینها از آزمون چند دامنه ای دانکن در سطح احتمال 05/0 p≤استفاده گردید.یافته ها نشان داد که شیر خشک کم چرب به دلیل داشتن پروتئین و لاکتوز بیشتر (نسبت به شیر خشک کامل) و شیر خشک پرچرب به دلیلداشتن چربی، حدوداً به یک میزان در به تأخیر انداختن بیاتی نقش دارند و افزودن چربی شیر خشک در این میزان تأثیر زیادی بر پارامترهای ارزیابی شده نداشت.
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول(کلیات تحقیق)
1-1- مقدمه
1-2- گندم
1-2-1- تاریخچه گندم
1-2-2- پروتیئن های گندم
1-2-2-1- پروتیئن های غیرگلوتنی
1-2-2-2- پروتئین های گلوتنی
1-2-3- آنزیم های گندم
1-2-4- نشاسته گندم
1-2-5- کیفیت گندم وحجم نان
1-3- سهم نان در سبد غذایی ایرانیان
1-4- تعریف نان
1-4-1- انواع نان
1-4-2- نان حجیم و انواع آن
1-4-3- ویژگی نان حجیم
1-4-4- استاندارد انواع نان حجیم و نیمه حجیم
1-4-5- برتری نان حجیم
1-5- برخی از اصول نانوایی
1-5-1- تأثیر مواد و اجزاء در نانوایی
1-5-2- ور آمدن خمیر
1-5-2-1- مخمر
1-6- مراحل مختلف فرآیندهای فیزیکوشیمیایی حین تولید نان
1-7- بیاتی در نان
1-8- تئوری های بیاتی
1-9- انواع بیاتی
1-9-1- بیاتی پوسته
1-9-2- بیاتی مغز
1-9-2-1- نقش نشاسته در بیاتی مغز
1-9-2-2- نقش گلوتن در بیاتی مغز
1-9-2-3- نقش توزیع مجدد آب بین نشاسته و گلوتن در بیاتی
1-10- روش های کاهش بیاتی
1-11- روشهای اندازه گیری شدت بیاتی
1-11-1- روشهای شیمیایی
1-11-1-1- تعیین کل مواد جامد محلول
1-11-1-2- تعیین نشاسته محلول
1-11-1-3- تعیین قدرت تورم مغز نان
1-11-1-4- تعیین میزان رطوبت
1-11-2- روشهای ماکروسکوپیک
1-11-2-1- روشهای حسی
1-11-2-2- روشهای رئولوژیکی
1-11-2-2-1- اینستران
1-11-2-2-2- تعیین مشخصات فارینوگرام
1-11-2-2-3- تعیین مشخصات آمیلوگرام
1-11-2-2-4- تعیین مشخصات اکستنسوگرام
1-11-3- روشهای آنزیمی
1-11-4- روشهای مبتنی بر خصوصیات مولکولی
1-11-4-1- رزنانس مغناطیسی هسته ای(NMR) )
1-11-4-2- روش تصویربرداری با رزنانس مغناطیسیMRI))
1-11-5- تکنیک های میکروسکوپی
1-11-5-1- میکروسکوپی نوری و پلاریزه
1-11-5-2- میکروسکوپی الکترونیSEM) )
1-12- تاریخچه خشک کردن شیر
1-13- شیرخشک
1-13-1- پودر شیر بدون چربی
1-13-2- پودر شیر کامل
1-14- تولید پودر شیرخشک
1-15- کاربردهای مختلف شیر خشک
1-16- جنبه های مجهول و مبهم تحقیق
1-17- متغیرهای مربوط به مسأله
1-18- فرضیات تحقیق
1-19- اهداف تحقیق
فصل دوم(منابع پیشین)
2-1- خلاصه ای از فرضیه های بیاتی از نظر چگونگی و عوامل مؤثر بر بروز آن
2-2- پژوهش های انجام شده در زمینه افزودن مواد و عوامل مؤثر بر بیاتی نان
3-2- خلاصه ای از افزودن مواد لبنی به نان
فصل سوم(مواد و روش ها)
3-1- زمان و مکان تحقیق
3-2- مواد مورد استفاده
3-2-1- آرد
3-2-2- آب
3-2-3- نمک طعام
3-2-4- مخمر
3-2-5- شیر خشک کم چرب
3-2-6- شیر خشک پر چرب
3-2-7- کیسه پلی اتیلن
3-3- روش تهیه نان حجیم
3-3-1 فرمولاسیون خمیر
3-3-2 مراحل تهیه خمیر
3-4- آزمون ها
3-4-1- آزمون های شیمیایی
3-4-1-1- روش تعیین رطوبت روش مرجع A 14-44 AACC))
3-4-1-2- روش تعیین پروتئین روش مرجع1-150 ICC) 57
3-4-1-3- روش تعیین خاکستر روش مرجع01-08 AACC))
3-4-1-4- روش اندازه گیری pH استاندارد ملی ایران شماره 37)
3-4-1-5- تعیین میزان چربی روش مرجع30-25 AACC))
3-4-1-6- اندازه گیری مقدار گلوتن مرطوب روش مرجعA 12-38 AACC) )
3-4-2- آزمون های تعیین بیاتی
3-4-2-1- آزمون رطوبت پوسته و مغز
3-4-2-2- سفتی بافت
3-4-2-3- نشاسته محلول به روش طیف سنجی
تهیه محلول ها و منحنی استاندارد
3-4-2-4- آنالیز حرارتی روبشی تفاضلیDSC))
3-4-2-5- آزمون حسی
3-4-2-6- رنگ سنجی
3-5- تجزیه و تحلیل آماری
فصل چهارم(نتایج)
4-1- نتایج مربوط به تعیین محتوی رطوبت پوسته نان
4-2-نتایج مربوط به تعیین محتوی رطوبت مغز نان
4-3- نتایج مربوط به تعیین سفتی بافتTPA))
4-4- نتایج مربوط به تغییرات نشاسته محلول
4-5-نتایج آزمون ارزیابی حسی
4-6- نتایج مربوط به آنالیز رنگ
4-6-1- فاکتور L پوسته نان
4-6-2- فاکتور L مغز نان
4-6-3- فاکتور a پوسته نان
4-6-4-فاکتور a مغز نان
4-6-5-فاکتور b پوسته نان
4-6-6-فاکتور b مغز نان
4-7- نتایج مربوط به آزمون حرارتی روبشی تفاضلیDSC))
فصل پنجم(بحث و نتیجه گیری)
5-1- رطوبت پوسته و مغز نان
5-2- بافت نمونههای نان
5-3- تغییرات نشاسته محلول
5-4- مقایسه خصوصیات حسی نمونههای نان
5-5-آنالیز رنگ
5-6-آنالیز حرارتی روبشی تفاضلیDSC))
5-7- نتیجه گیری کلی
5-8- پیشنهادات
توضیحات:
نقشه طراحی شده منطقه حفاظت شده کوه بافق، در این نقشه تمام مناطق بصورت دقیق نامگذاری شده است.
توضیحات:
تحقیق با موضوع وحشی بافقی، سرآمد شاعران محلی یزد، در قالب فایل word و در حجم 16 صفحه.
چکیده:
وحشی بافقی از شاعران ارزنده و صاحب نام در مکتب وقوع و طرز واسوخت و از بزرگان عرصه غزل و مثنوی است. آنچه تا امروز از سروده های وحشی برجا مانده و به ما رسیده عبارت است از غزل ها ،قصیده ها ، قطعه ها ، ترکیب بندها ،ترجبح بندها ، رباعیها ، مثنوی های پراکنده و سه مثنوی « خلد برین » و«ناظر و منظور» و«فرهاد و شیرین »
شور و التهاب واقعی که در شعر وحشی است سبب شده تا مردم عادی آنرا بپسندند زیرا او مانند بعضی از مدیحه سرایان و غزل سرایان، تفننی شعر نگفته است . وی شوریده حالی پریشان احوال است که سوز و گداز دل بی قرار خویش را بیان می کند و دردمندی خود را ورای غزل هایش نشان می دهد؛ به گونه ای که گویا هیچکدام از غزل سرایان ایران به اندازه ی او به مراتب عشق زمینی آشنا نبوده اند.
توضیحات: